русский

мамандардың ӘБ

Мамандардың әдістемелік бірлестігі

Мамандардың ӘБ жетекшісі: мұғалім-дефектолог А.А. Наскенова
Психолог: Д.Д. Мажитова
Әлеуметтік педагог: Ж.Т. Аухалиева
Логопед: Н.К. Сералина
Мұғалім-логопед: Г.Ф. Рафикова
Бала дәрігері: С.С. Рахимжанова
Офтальмолог: Б.С.Айтхожин
Мамандарың әдістемелік бірлестігінің тақырыбы:
«Әлеуметтік мәдени орта ішінде интеллектуалды дамуына мүмкіншілігі шектеулі балалардың өзін-өзі танытуы үрдісі ретінде педагогикалық іс-әрекет үшін жағдай жасау»
Мақсаты: қалыпты балалық шақ ортасында тәрбиеленген психофизикалық дамуында ерекшелігі бар балаларды әлеуметтендіру мен интергациялау
Тұлғаның адамгершіл-ерікті сапаларды тәрбиелеу, дербес ересек өмiрге балаларды дайындау.
Міндеттері:
1. Жеке оқушылардың дамуында ауытқулардың себептерін айқындау, бала өмірінің әлеуметті-педагогикалық жағдайларын зерттеу және себеп-салдар байланыстарын айқындау
2. Сөйлеуінде бұзушылықтары бар тәрбиеленушілермен алдын-алу және түзетулік жұмыстары
3. Денешынықтыру сабақтары мен спортпен шұғылдану жолдары арқылы тәрбиеленушілердің денсаулығын нығайту, салауатты өмiр салтын қалыптастыру

 *              *               *

Мектептің психологиялық – медикалық- педагогикалық консилиумның құрамы

1. Н.К. Төлемісова– комиссия төрайымы, мектеп – интернат директоры, жоғары санатты дефектолог.
2. Ж.І.Смағұлова – төрайымның орынбасары, оқу ісі жөніндегі директордың орынбасары, екінші санатты дефектолог.
3. Д.Д.Мажитова – хатшы, бірінші санатты педагог-психолог.
4. А.А. Наскенова– екінші санатты дефектолог.
5. Б.К. Сүлейменова– бірінші санатты мұғалім-дефектолог.
6. Н.Қ.Сералина – жоғары санатты логопед.
7. Г.Ф. Рафикова– әлеуметтік педагог
8. С.С.Рахимжанова –дәрігер -педиатр
9. Б.С. Айтхожин– дәрігер-офтальмолог

Міндеттер:
1. Түзету – тәрбие, дамыту және емдік – профилактикалық әсер ететін адекватты іс – шараларды анықтау үшін қайта келген оқушылардың психикалық қабілеттерін оқып білу.
2. Жасқа жетуге байланысты оқушылардың сыныптан сыныпқа көшіру туралы педагогтардың, ата – аналардың өтініштерін қарау.
3. Үйде оқитын оқушылардың интеллектуалды даму деңгейнің қабілеттерін, оқудың мүмкіндіктерін оқып білу.
4. Оқыту бағдарламасын анықтау мақсатында 1 сынып оқушыларының жастық, психофизикалық қабілеттерін оқып білу, жеке тұлғаны кейінгі дамыту үшін толық жарамды негізін құру. Оқыту бағдарламасын анықтау.
5. 5 сынып оқушыларының жеке – психикалық қабілеттерін оқып білу, барлық пәндер бойынша мектеп бағдарламасын меңгерту.
Жеке қабілеттерін есепке ала отырып, оқушыларды кейінгі дамыту үшін шараларды жасап шығару.