русский

дефектолог

Педагогикалық кеңесте дефектологтың сөз сөйлеуі

IMG_0104

Тақырыбы: Түзету жұмысты ұйымдастыруда қазіргі тәсілдемелері
Мақсаты: білім беру мазмұнның міндетті болатын минимумды меңгерудегі оқушыларды уақытында арнайы көмекпен қамтамасыздандыру.
Өткізудің түрі: Ақпараттық – ағартушылық блок, мультимедиялық презентацияны қолдану.
Өткізу этаптары:
1. Балалар танымдық қызметінің тән ерекшеліктері
• оқу әрекетін меңгерудегі төмен қабілеттілігі
• жаңа әрекетке әлсіз қосылу
• әрекеттің өзгертілген тәсілдерін өз бетімен қолдана алмауы
• өзін –өзі бақылаудың төмен дәрежесі
• ойлаудың үсті, оның кездейсоқ, бірлі – жарым себептерге бағыттылығы
2. Диагностикалық бағыт
• құжаттаманы оқып білу
• сараптамалық әдістердің көмегімен оқыту қызметінің ерекшеліктерін оқып білу
• сабақтағы өздік оқыту қызметінің процесінде баланы байқау
3. Түзету – дамытушылық бағыт
Мен кемістіктің күрделі құрылымы бар балалармен түзету жұмысына Монтессори жабдықтаудың элементтерін қосамын, өйткені танымдық дамудың жетістігі — оқыту процесінде баланың эмоционалдық амандығына байланысты болады. Айналадағы заттарды және құбылыстарды қабылдаудан танымдары кеңее бастайды.
4. Multikid» (Мультикид) қазіргі жабдықтауды қолдану бұл – балаларға арналған ерекше шығармашылық мультимедиялық білім беру жүйесі, ол баланың қиялын дамытады, өз әрекетін жоспарлауға үйретеді, әлеуметтік дағдыны дамытады.
5. Диагностиканың қорытындылары.