русский

Пайдалы ақпарат

Жасөспірімдерге арналған Диета.

Адамзаттың әйел жартысының салмағын жоғалтуға деген жаһандық ұмтылысымен қатар, жасөспірімдер осы «үйлесімділік эстафетасына» жиі қосылады, олардың жасында бұл денсаулыққа түзетілмейтін зиян келтіріп қана қоймай, қауіпті болуы мүмкін екенін түсінбейді.

«Мен неге арықтамаймын?»— Бір қызығы, бірақ ойлайды қыздар және ұлдар, жасөспірімдер-12 — 13-тен 15 – 16 жыл, мүлдем ұмытып, өйткені олардың ағзасы әлі де өсуде, және қалыптасады түпкілікті тек 20 – 21 жылы. Осы жасқа дейін барлық тәжірибелер, соның ішінде диеталық тәжірибелер денсаулыққа қатысты мәселелерден басқа ештеңе әкелмейді. Әрине, жасөспірім баланы бір нәрсеге сендіру қиын, әсіресе сыртқы келбетке қатысты, сондықтан ата-аналардың диеталардың зияны туралы барлық дәлелдері қауіпсіз түрде еленбейді. Енді қызына немесе ұлына үзілді-кесілді кедергі жасамауға, оны тамақтануға мәжбүрлеуге емес, дұрыс тамақтануға көмектесу орынды болады. Маңызды сәт: қазір балалар интернеттен ақпарат іздейді. Ата – аналардың міндеті-олардан озып кету және салмақ жоғалту идеясы бар балаға оқуды ұсынатын пайдалы ақпаратты табу.

12 жастан асқан жасөспірім диета туралы не білуі керек: жасөспірім кезінде өсіп келе жатқан ағзадағы зат алмасу ересектерге қарағанда мүлдем өзгеше болады, сондықтан тексеруден кейін медициналық көрсеткіштер болса, салмақ туралы алаңдағаныңыз жөн. Егер педиатр кез-келген дәрежеде» семіздік » диагнозын қоймаса, өзіңізді аштыққа ұшыратпаңыз! Дене өсіп келе жатқанда, барлық қажетті дәрумендер мен микроэлементтерді алу өте маңызды. Кез-келген диетаны бастай отырып, сіз өзіңізді белгілі бір қоректік заттардан айырасыз немесе олардың мөлшерін шектейсіз, бұл 8-10 жылдан кейін салмақпен ғана емес, денсаулығыңызбен де қауіп төндіреді. Дене толық пісіп, өсу тоқтаған кезде (20-21 жас) салмақ өсу индексіне сәйкес келетін нормаға келеді. Осы жастағы қыздар мен ұлдарға арналған қатаң диеталарды қолдану болашақта салдары болуы мүмкін — тері проблемаларынан бастап гормоналды бұзылулар мен асқазан ауруларына дейін (мысалы, гастрит, сіз көп жағдайда бас тартуға және терапевтік диетаға отыруға тура келеді). Салмақ жоғалтудың ең жақсы нұсқасы диетаны дұрыс тамақтану және қалыпты физикалық белсенділікке (жүзу, би, фитнес, йога, күнделікті серуендеу) ауыстыру болады, бұл артық салмақ алуға мүмкіндік бермейді және жиналған килограммды жоғалтуға мүмкіндік береді. Егер жасөспірім шындап кепілдік өз салмағы, үздік, бұл, бұл — жеу. Мүмкіндігінше дұрыс және үнемі.

Жасөспірімнің диетасынан қандай тағамдарды алып тастаған дұрыс

Дәрігер көңілсіз диагноз қоймас үшін, денсаулыққа пайдалы емес, сонымен қатар тез салмақ алуға көмектесетін тағамдарды алып тастаңыз: ең алдымен, бұл барлық балалар мен жасөспірімдер сүйетін чизбургерлер, гамбургерлер, фри картобы және Фаст-фуд мейрамханаларындағы басқа да осындай тәттілер. Бұл тағамдардың барлығы жоғары калориялы ғана емес, сонымен қатар денеде қан тамырларының серпімділігін төмендететін «зиянды» холестериннің жиналуына ықпал етеді. Чиптер. Бұл өнімдер арасындағы екінші «қауіпті» үлгі. Өте дәмді және жеңіл, аштықты тез қанағаттандырады, сонымен қатар тез тәуелді болады және калория мөлшері жоғары болғандықтан килограммдардың қолайлы өсуіне ықпал етеді

Тәтті тоқаштар, бірнеше жағымды дәмді минуттардан басқа, салмақ қосады. Бұл сізге нанды мүлдем жеуге болмайды дегенді білдірмейді, бірақ нанды аздап кептіріп немесе тосттар түрінде тұтынған дұрыс, сонымен қатар ең аз калориялы, мысалы, қара бидайды таңдаған дұрыс. Тәтті. Егер олар өте дәмді болса, кәмпиттерден қалай бас тартуға болады?! Жасөспірімге тамақтануға деген құштарлығын жеңу өте қиын, сондықтан ешкім тәттілерді жеуге шақырмайды. Күнделікті бөлік ақылға қонымды шектерде салмаққа әсер етпейді, әсіресе көп қозғалса. Тәтті газдалған сусындар, әрине, жасөспірімдер мұндай сусындарға құмар болғанды ұнатады, бірақ олардың санын азайтуға, баланы қарапайым суға немесе жаңа сығылған шырындарға үйретуге тырысу керек. Қораптардан алынған шырындар-оларды мұқият қарау керек, өйткені олардың көпшілігінде көп мөлшерде қант бар. Сондықтан шырындарды мұқият таңдаңыз, оны аз мөлшерде, тіпті онсыз да жақсы. Ережесі диета арықтауға арналған жасөспірімдер үшін: тағы да қайталануы диета арықтау үшін қыздарға және ұлдарға 12 – 15 жасқа дәрігер! Бұл мәселеде Тәуелсіздіктің көрінісі қайтымсыз салдарға қауіп төндіреді. Бірнеше негізгі ережелер диетаны түзетуге көмектеседі және сізге жақсы күйде қалуға мүмкіндік береді: қыз немесе ұл салмағын жоғалту үшін диетаны біршама қысқартқан жөн — калорияны 20% азайтыңыз. Орташа алғанда, қыз күніне 2500 ккал, бала 2700 тұтынуы керек. Бұл санды 20% — ға азайтуға болады (бұдан былай мүмкін емес). Күнделікті тамақтануда пайдалы көмірсуларға (жарма, көкөністер, жемістер) артықшылық беру керек — шамамен 50% тамақ, ақуыздар мен майлар 25% құрайды. Маңызды сәт-тамақтанудың жүйелілігі мен жиілігі. 4 бір реттік диетаға ауысу керек, жақсырақ бір уақытта, тамақты өткізіп жіберуге болмайды. Таңғы ас-бұл маңызды тағам, ол көмірсулар мен ақуыз тағамдарынан тұруы керек (Жарма [әсіресе сұлы мен қарақұмық салмақ жоғалту үшін пайдалы], омлет, жемістер немесе көкөністер). Таңғы ас асығыс емес, толық болуы керек, өйткені ол күннің бірінші жартысына заряд береді. Таңғы асқа жейтін барлық заттар күні бойы күйіп кетеді және денеде сақталмайды! Түскі ас-бұл маңызды тағам, оған ыстық тағамдар, әсіресе сорпа кіруі керек!

Алғашқы ыстық тағамдар салмақ тастағысы келетіндерге қажет. Сонымен қатар, егер сіз күн сайын мәзірге сорпаларды қоссаңыз, ас қорыту проблемалары, демек, салмақ болмайды. Түстен кейінгі тағамдар мен кешкі ас — бұл тағамдар калорияларда жеңіл болуы керек. Мәзірде көкөністер, жемістер, сүт өнімдері болуы керек; көкөністерге аздап ет немесе балық қосуға болады, бірақ 200 грамнан аспайды. Саны азайып, майлы және жаренных тағамдар. Пеште ыдыс-аяқтарды пісіру, қайнату немесе бумен пісіру жақсы. Дене белсенділігі көптеген балалар ойлағандай бұлшықеттерді нығайтып қана қоймайды, сонымен қатар май қорларын күйдіруге де ықпал етеді. Бұл жағдайда қыздар үшін ең тиімді жаттығулар жүзу және би болады. Дегенмен, кез-келген спорт түрі, егер ол үнемі айналысса, ұқсас нәтижеге әкеледі. Сабақтардың шоу үшін емес, «көңілді» болуы өте маңызды. Осындай күрделі емес ережелерді сақтай отырып, салмақ жоғалту оңай, ал салмақ жоғалту біртіндеп және табиғи болады, денсаулыққа ауыр зардаптарсыз.